Promocja za pomocą pendrive'ów - o czym warto pamiętać !

Chcesz promować firmę przy pomocy pendrive’ów reklamowych? O tym musisz pamiętać

Pendrive wydaje się być bardzo prostym i jednocześnie skutecznym gadżetem reklamowym. W dużej mierze jest to prawda, ale nawet w przypadku takiego drobiazgu można z łatwością popełnić poważne błędy, które zniweczą cały efekt kampanii. Najpierw jednak trzeba sobie zdać sprawę z istnienia takich błędów. W tym poradniku wytłumaczymy Ci, o czym koniecznie musisz pamiętać, jeśli chcesz promować swoją firmę przy pomocy pendrive’ów reklamowych.

Przeskanowanie programem antywirusowym

Zaskakujące, jak wielu przedsiębiorców kompletnie to bagatelizuje. Tymczasem coraz więcej osób zaczyna mieć świadomość, że zagrożenie cyberprzestępczością nie jest wymysłem mediów. Jeśli Twój klient otrzyma pendrive z nagranymi danymi, np. prezentacją oferty, to w jaki sposób udowodnisz mu, że podłączenie nośnika do komputera jest bezpieczne?

Można to fajnie wykorzystać i dodatkowo zwiększyć atrakcyjność gadżetu w oczach klienta. Wystarczy rzeczywiście przeskanować pendrive dobrym programem antywirusowym i dołączyć do niego estetyczny bilecik czy naklejkę z informacją „Ten pendrive jest wolny od szkodliwego oprogramowania”. Dzięki temu Twoja firma będzie kojarzona z odpowiedzialnością i rzetelnością.

Zgodność ze współczesnymi standardami

Obecnie coraz więcej komputerów jest wyposażonych w gniazda USB 3.0, a nawet 3.1. Umożliwiają one bardzo szybki zapis i odczyt danych z zewnętrznego nośnika, oczywiście pod warunkiem, że również sam nośnik obsługuje ten format. Naprawdę nie ma więc sensu raczyć klientów pendrive’ami, które są już zacofane technologicznie i wciąż pracują w standardzie 2.0.

Był pendrive, nie ma pendrive’a

Klasyczna sytuacja: klient otrzymuje pendrive reklamowy np.  podczas targów, chowa go do kieszeni, a później momentalnie gubi. Powód? Mówimy o drobnym przedmiocie, o którym naprawdę łatwo można zapomnieć. Dlatego zawsze warto uzupełnić pendrive np. smyczą reklamową. Taki zestaw będzie się prezentować o wiele ciekawiej, a do tego znacznie obniży ryzyko zgubienia gadżetu.

Dobrym pomysłem będzie także umieszczenie pendrive’a w estetycznym kartoniku oraz wrzucenie go do torebki reklamowej, wraz z innymi materiałami promocyjnymi (katalog, ulotka, folder, kalendarz etc.).

Estetyka

Kupujemy oczami. Ta zasada nie zmieniła się od początku rozwoju handlu. Nie zapominaj o tym zamawiając pendrivy reklamowe dla swojej firmy. Gadżet musi być bardzo estetyczny, aby od razu kupił klienta. Można to osiągnąć na wiele sposobów – np. w drodze personalizacji pendrive’a. Kilka ciekawych pomysłów na uatrakcyjnienie tego gadżetu opisaliśmy też w osobnym artykule. Warto przeczytać.

Promocja z użyciem pendrive’ów wciąż jest bardzo skuteczna i oczekiwana przez klientów. Aby zwiększyć swoje szanse na rozpropagowanie wizerunku firmy w grupie docelowej, nie ignoruj zasad, które przed chwilą opisaliśmy. Nie są one szczególnie wymagające, ale łatwo można o nich zapomnieć. Tobie się to już na szczęście nie zdarzy!

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.