Pendrive, którego będzie Ci zazdrościć konkurencja. Kreatywne pomysły!

Po lekturze jednego z naszych artykułów nie możesz mieć żadnych wątpliwości, że pendrive to najlepszy spośród niedrogich gadżetów reklamowych. Zdajesz sobie natomiast sprawę, jak ważne jest wyróżnienie się na tle konkurencji. Zamiast więc iść na łatwiznę i wybierać sztampowe nośniki USB z nadrukiem, postaw na coś oryginalnego. To pozwoli Ci zyskać przewagę nad resztą branży i znacząco zwiększyć rozpoznawalność marki w grupie docelowej. Oto ciekawe pomysły na pendrive, który na pewno wpadnie w oko Twoim klientom.

Pendrive, który jest… długopisem

Świetny, a do tego naprawdę praktyczny pomysł. Idea jest wprost genialna. Łączymy ze sobą dwa absolutnie najpopularniejsze gadżety reklamowe i w ten sposób dajemy klientom coś funkcjonalnego, potrzebnego i do tego efektownego. Każdy obdarowany klient z pewnością będzie nosić taki gadżet przy sobie lub używać go w biurze.

Tylko pomyśl. Klient zakreśla coś długopisem, po czym przypomina sobie, że miał nagrać jakieś ważne dane i przenieść je na prywatny komputer. Nie musi szukać pendrive’a, bo ma go już w ręku. Taki gadżet, choć jest dość prosty, to sprawia wrażenie niesamowicie kreatywnego.

Pendrive, którym można się pochwalić

W branży gadżetów reklamowych często używamy maksymy: „Sky is the limit”, co oznacza, że jedyne ograniczenie stanowi wyobraźnia zamawiającego. Popuść wodze fantazji i zaoferuj swoim klientom gadżet, który już na pierwszy rzut oka jest bardzo wartościowy, a więc zostanie z łatwością zapamiętany.

Zwykły pendrive może nabrać zupełnie innego, ekskluzywnego charakteru, jeśli ozdobimy go np. kryształkami Swarovskiego, sztucznymi perłami czy cyrkoniami. Można iść o krok dalej i zastosować wykończenie ze złota czy srebra. To wcale nie musi być bardzo drogie, w dodatku takie gadżety są przeznaczone dla wyjątkowych klientów, więc nie zamawia się ich masowo. Warto sięgnąć nieco głębiej do portfela, aby zagwarantować sobie zrobienie doskonałego wrażenia na kluczowych kontrahentach.

Pendrive dla prawdziwego hipstera

Hipsterzy kochają różne ozdóbki, co warto wykorzystać w celu promocji swojej marki. Pendrive może być elementem wciąż modnej, silikonowej opaski na rękę. Nie dość, że można nadrukować na niej elementy identyfikacji wizualnej firmy (byle nie do przesady – wówczas nikt nie będzie chciał nosić takiej opaski), to jeszcze spokojnie da się w niej zmieścić nośnik danych z wysuwaną końcówką USB.

Taki gadżet rewelacyjnie sprawdzi się podczas imprez targowych czy eventów, jak koncerty, dni miasta, konferencje, sympozja, szkolenia, spotkania branżowe etc. Każdy uczestnik chętnie założy taką opaskę, aby mieć pod ręką – i to dosłownie - nośnik danych. Warto to wykorzystać i to już przy najbliższej okazji.

Jak widzisz pendrive reklamowy wcale nie musi być nudny. Wystarczy uwolnić odrobinę kreatywności, aby znaleźć dla siebie gadżet, który będzie obiektem zazdrości całej konkurencji. Potrzebujesz naprawdę oryginalnego pomysłu? Chętnie Ci go podsuniemy.

 

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.