Komu szczególnie przyda się Twój firmowy powerbank?

Powerbanki należą do kategorii zdecydowanie najpopularniejszych gadżetów reklamowych, jednak nadal nie stanowią pierwszego wyboru dla większości przedsiębiorców. Powód? Bardzo często słyszymy, że praktyczność tego przedmiotu jest dyskusyjna i po prostu nie każdy potrzebuje mobilnego banku energii – w odróżnieniu od chociażby pendrive’ów. Trudno się z tym zgodzić, gdy weźmiemy pod uwagę twarde dane. W Polsce ze smartfona korzysta blisko 30 milionów ludzi. To armia konsumentów, których łączy dokładnie ten sam problem: co zrobić, gdy bateria jest już prawie rozładowana, a nie mamy dostępu do gniazdka i ładowarki? Faktem jest natomiast, że można wskazać kilka grup konsumentów, którzy będą zachwyceni otrzymaniem powerbanku. Sprawdź, czy to nie są naturalni klienci Twojej marki.

Fotografowie i filmowcy

Załóżmy, że oferujesz aparaty, obiektywy, kamery i różnego rodzaju akcesoria niezbędne profesjonalnym fotografom oraz filmowcom. Czy nie uważasz, że świetnym gadżetem reklamowym promującym Twój biznes byłby właśnie powerbank z logo marki sklepu? Ci zawodowcy są praktycznie uzależnieni od energii i muszą mieć zabezpieczenie na wypadek rozładowania się baterii w sprzęcie. Powerbank daje taką pewność.

Rada

Powerbank reklamowy może być również świetnym gratisem do zakupu. Ponosisz niewielki koszt, a realnie zwiększasz atrakcyjność swojej oferty, co z pewnością przełoży się na sprzedaż.

Podróżnicy, turyści

Jeśli adresujesz swoją ofertę do ludzi kochających podróże, w tym te organizowane na własną rękę, to bezwzględnie powinieneś zainwestować właśnie w powerbanki reklamowe. Trudno o lepszy gadżet promujący markę, który tak dobrze odpowie na potrzeby tej grupy konsumenckiej.

Niezależnie od tego, czy Twoi klienci chodzą po górach, spędzają wakacje pod namiotem, podróżują kamperem czy korzystają z wycieczek zorganizowanych – wszyscy mają zawsze pod ręką różne gadżety elektroniczne, które wymagają regularnego ładowania baterii. Powerbank będzie więc strzałem w dziesiątkę.

Osoby uprawiające sport

To ogromna grupa konsumencka, ponieważ do regularnego uprawiania sportu przyznaje się już co trzeci Polak. Jesteśmy coraz aktywniejszym narodem, na co wpływa również poprawiająca się sytuacja ekonomiczna w kraju. Osoby uprawiające sport nie żałują pieniędzy na swoją pasję i – nie ma się co oszukiwać – są gadżeciarzami. Warto to wykorzystać, jeśli celujesz właśnie w takiego klienta. Ale do czego właściwie może się mu przydać powerbank?

Zastosowanie tego gadżetu w szeroko rozumianym sporcie amatorskim jest ogromne. Większość trenujących korzysta podczas ćwiczeń, biegania czy jazdy na rowerze ze smartfona lub smartwatcha – chociażby w celu monitorowania efektywności treningu czy wspomagania się nawigacją. Dobrze jest więc mieć przy sobie mobilny magazyn energii, aby nie narażać się na nieprzyjemne niespodzianki. Wręczając taki gadżet swoim aktywnym klientom z pewnością zyskasz ich sympatię oraz zaufanie do marki, co przełoży się na wzrost zainteresowania ofertą.

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.