Jak zwiększyć atrakcyjność gadżetu USB w oczach klienta? Sprawdzone sposoby

Gadżety USB niezmiennie należą do czołówki najchętniej wybieranych upominków biznesowych. Firmy rozdają je podczas targów, ale nierzadko też decydują się na wręczanie ich kluczowym kontrahentom w celu zacieśnienia relacji i zyskania sympatii do swojej marki. Wiadomo natomiast, że sam gadżet USB – na przykład pendrive – nie robi aż tak dużego wrażenia, jak chociażby skórzany portfel czy eleganckie pióro wieczne. Na szczęście istnieją sposoby na zwiększenie atrakcyjności takiego upominku. Te najciekawsze zdradzamy w naszym poradniku.

Efektowne opakowanie

Nic tak nie poprawia wyglądu gadżetu czy dowolnego innego upominku, jak właśnie ładne opakowanie. Klient zupełnie inaczej zareaguje, gdy otrzyma od Ciebie np. pendrive w pięknym kartoniku, niż gdyby ten gadżet został mu wręczony luzem. Dlatego w pierwszej kolejności zadbaj o to, aby prezent był kompletny, czyli składał się z gadżetu i ładnego opakowania.

Kartonik śmiało można wykorzystać, jako nośnik elementów identyfikacji wizualnej Twojej marki. Możesz np. zażyczyć sobie nadrukowania na nim logotypu firmy czy sloganu, ewentualnie jakiegoś kreatywnego hasła okolicznościowego.

Nietypowa obudowa gadżetu USB

Gadżety USB są o tyle wdzięcznymi upominkami biznesowymi, że dają nam naprawdę szerokie pole do popisu w zakresie zaprojektowania kreatywnej, niebanalnej obudowy. Wielu naszych klientów decyduje się m.in. na pendrive’y w kształcie czegoś, co ma bezpośredni związek z ich działalnością – tutaj dobrym przykładem będzie nośnik przypominający samochód, oponę czy zapalniczkę.

Taka nietypowa, bardzo atrakcyjna obudowa z miejsca zmienia odbiór gadżetu. Dzięki temu zupełnie zwyczajny pendrive czy powerbank może stać się pożądanym upominkiem i na stałe zagościć w torebce klientki czy na biurku klienta.

Grawerunek

Grawerowanie laserowe jest jednym z najpopularniejszych sposobów na to, aby odmienić wygląd zwyczajnego gadżetu reklamowego. Ta technika ma tę zaletę, że można ją wykorzystać niezależnie od rodzaju materiału. Nie ma więc problemu z wygrawerowaniem np. logotypu marki na metalowym pendrivie czy plastikowym powerbanku.

Dzięki grawerowaniu Twoje gadżety USB staną się o wiele atrakcyjniejsze i będą wyglądać na droższe – szczególnie w porównaniu z tymi, do których znakowania użyto standardowej metody nadruku. To duża zaleta z punktu widzenia przedsiębiorców chcących zbudować markę premium.

 

Rada

Grawerowanie pozwala również spersonalizować gadżet USB, np. umieścić na nim imię i nazwisko adresata upominku. To świetny sposób na to, aby zwiększyć atrakcyjność takiego prezentu.

 

Wysoka jakość wykonania gadżetu

Na koniec jeszcze jedna wskazówka: jeśli chcesz, aby nawet taki drobny upominek, jak pendrive, zrobił duże wrażenie na Twoim kliencie, to nie oszczędzaj na jakości wykonania. Warto tutaj postawić np. na nośniki USB w obudowie ze stali szlachetnej. Ta sama zasada sprawdza się w przypadku powerbanków czy dowolnych innych gadżetów USB. Dzięki temu wciąż relatywnie tani prezent będzie sprawiać wrażenie ekskluzywnego, co zawsze pozytywnie wpływa na reakcję adresata upominku.

 

 

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.