Indywidualny kształt pamięci USB

Nośnik pamięci USB w indywidualnym kształcie – świetny sposób na wyróżnienie swojej firmy!

Nośniki USB, potocznie nazywane pendrive’ami, to absolutna czołówka wśród najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Są niedrogie, bardzo praktyczne i pożądane przez klientów, a więc spełniają wszystkie cechy skutecznego upominku. Jest tylko jeden problem: pendrive rozdają wszyscy (no, prawie wszyscy), dlatego coraz trudniej jest zrobić duże wrażenie na kliencie przy pomocy takiego gadżetu. Mamy rozwiązanie. To nośniki pamięci USB w indywidualnym kształcie.

Wyróżnij się lub zgiń!

Warto pamiętać o tej starej, biznesowej maksymie, szczególnie w XXI wieku, gdy prowadzenie firmy, a tym bardziej osiągnięcie sukcesu sprzedażowego, jest potwornie trudnym wyzwaniem. Nie da się skutecznie rywalizować z konkurencją bez podejmowania odważnych inwestycji, także – a może przede wszystkim – w promocję.

Nośnik pamięci USB w indywidualnym kształcie jest świetnym pomysłem na to, by wyróżnić swoją firmę i zwrócić uwagę klientów. Wyobraź sobie typową sytuację. Bierzesz udział w targach branżowych i oczywiście obdarowujesz uczestników różnymi gadżetami, w tym nośnikami USB. Tak samo robi konkurencja. Klienci wracają do domu i odkrywają, że przynieśli ze sobą 15 pendrive’ów. Fajnie, przydadzą się. Jednak wizerunki marek, które są autorami prezentów, schodzą na drugi czy nawet trzeci plan.

Taka promocja ma bardzo dyskusyjny sens. Firma ponosi koszt, ale nie czerpie z tego tytułu żadnych korzyści. Jej rozpoznawalność nie zwiększyła się ani o jotę, bo popełniła klasyczny błąd: nie wyróżniła się. Czasy, gdy zwykły pendrive robił na kimś wrażenie, dawno minęły.

Warto więc postawić na indywidualizację. Zamówić projekt nośnika, który już na pierwszy rzut oka będzie zupełnie inny, ciekawy, przyciągający uwagę. Pomysłów jest mnóstwo, a nowoczesne technologie pozwalają nam zrealizować nawet najbardziej odważną czy zwariowaną wizję.

Pendrive w kształcie…

No właśnie, czego? To już zostawiamy Twojej wyobraźni. Pamiętaj jednak o kilku kluczowych zasadach:

  • Pendrive musi być dostatecznie trwały – z tego powodu raczej odradzamy modne ostatnio nośniki „ekologiczne”, wykonane z tektury;
  • Pendrive musi być poręczny – nie powinien więc być zbyt duży (ale też zbyt mały), bo wtedy nikt nie będzie chciał go nosić przy sobie;
  • Pendrive musi pasować do każdego komputera – należy więc pamiętać o tym, by wejście USB było odpowiednio długie. Zbyt fantazyjny projekt może zniweczyć podstawową funkcję nośnika;
  • Wygląd nośnika musi pasować do charakteru marki – tutaj niezwykle istotne jest trafienie w gust grupy docelowej oraz licowanie projektu z tym, co komunikuje marka. Jeśli np. masz kancelarię prawną, to zapomnij o rozdawaniu pendrive’ów w kształcie myszki Miki. To byłoby niepoważne.

Oryginalny, wyróżniający się pendrive znów będzie atrakcyjnym i pożądanym gadżetem reklamowym, który rzeczywiście przysłuży się promocji Twojej marki. Potrzebujesz porady przy wyborze odpowiedniego projektu? Szukasz sprawdzonego wykonawstwa? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.