Gadżety USB na indywidualne zamówienie. Zalety i wady personalizacji upominków

Z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest, aby Twoja marka wyróżniała się na tle konkurencji. Jeśli nie osiągniesz tego efektu, to nawet pomysłowe kampanie reklamowe i dobre ceny nie zagwarantują Ci oczekiwanego zainteresowania ze strony konsumentów. Są różne sposoby na to, aby podkreślić wyjątkowość marki i tym samym wybić się w mocno konkurencyjnej branży. W tej strategii świetnie sprawdzają się gadżety USB na indywidualne zamówienie. Zanim w nie zainwestujesz sprawdź, jakie są zalety, ale i wady kampanii z wykorzystaniem spersonalizowanych upominków.

Czym właściwie są gadżety USB na indywidualne zamówienie?

Mamy tutaj na myśli takie gadżety, które pod względem budowy, a często także funkcjonalności, nie przypominają produktów standardowo dostępnych w katalogach producentów. Za przykład niech nam posłuży zdecydowanie najpopularniejszy gadżet USB, czyli pendrive.

Widziałeś już dziesiątki, setki pendrive’ów. A gdybyśmy Ci powiedzieli, że ten, który będzie promować Twoją firmę, może być zupełnie unikalny? Dzięki nowoczesnej technologii produkcji oraz możliwościom programów graficznych jesteśmy w stanie stworzyć praktycznie dowolny projekt. Pendrive w kształcie domu dla biura nieruchomości? Nośnik przypominający klocek hamulcowy dla warsztatu samochodowego? To tylko pierwsze pomysły, jakie przyszły nam do głowy.

Dlaczego warto zainwestować w spersonalizowane gadżety USB?

Najważniejszy argument przemawiający za taką inwestycją to oczywiście natychmiastowe i bezapelacyjne wyróżnienie się na tle konkurencji. Podczas gdy inne firmy rozdają klientom standardowe nośniki USB, Ty możesz podejść do sprawy w sposób bardziej kreatywny, zaskoczyć przedstawicieli grupy docelowej i tym samym przykuć ich uwagę. To bezcenna korzyść dla każdej marki.

Poniżej znajdziesz inne istotne zalety promowania marki przy pomocy gadżetów USB na indywidualne zamówienie:

  • Gwarantowany wzrost rozpoznawalności marki;
  • Uznanie ze strony klientów, którzy docenią, że Twoja marka nie idzie utartymi szlakami;
  • Brak ryzyka, że Twoje gadżety zginą w potoku innych upominków np. podczas dużej imprezy branżowej (targi, konferencja etc.);
  • Możliwość drobiazgowego dopasowania wyglądu gadżetu do identyfikacji wizualnej czy charakteru marki;

Świetny pomysł, ale niepozbawiony wad

Pomimo tak ważnych, a wręcz kluczowych zalet, gadżety USB na indywidualne zamówienie mają również kilka wad, o których należy wspomnieć. Przede wszystkim nie zapominajmy, że spersonalizowane upominki są znacznie droższe niż te, które zamawiamy z gotowej puli producenta.

Poza tym musisz się liczyć z dłuższym czasem oczekiwania na gadżety (z oczywistych względów nie są dostępne od ręki), dlatego kampanię z wykorzystaniem spersonalizowanych upominków dla klientów trzeba zaplanować z odpowiednim wyprzedzeniem.

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.