Gadżety USB jako upominki świąteczne dla klientów: dlaczego to dobry pomysł?

Zanim się obejrzeliśmy już mamy okres przedświąteczny. W tym roku ma on oczywiście zupełnie inny charakter, bo pandemia COVID-19 pozmieniała mnóstwo planów, wielu z nas odebrała też przyjemność z przygotowań do świąt. Jako przedsiębiorca dbający o markę swojego biznesu nie powinieneś ulegać narodowej depresji i zapominać o klientach. Już teraz zaplanuj świąteczną akcję promocyjną, w ramach której rozdasz klientom i kontrahentom gadżety USB. Dlaczego warto postawić właśnie na takie upominki? Zebraliśmy kilka najważniejszych argumentów.

Są bardzo praktyczne

Na pewno słyszałeś o tym, że skuteczne gadżety reklamowe powinny być przydatne klientom. Dzięki temu eliminujemy ryzyko, że taki upominek szybko wyląduje w koszu. Jeśli obdarowany klient uzna, że gadżet może mu się do czegoś przydać, to najpewniej zacznie go używać, tym samym zapewniając sobie kontakt z promowaną marką. Gadżety USB świetnie wpisują się w ten trend – można tutaj wymienić chociażby popularne pendrive’y czy powerbanki.

Gadżety USB robią dobre wrażenie na klientach

Wspomniane gadżety wciąż są uznawane za coś nowoczesnego i efektownego, a to bardzo dobrze wpływa na ich skuteczność marketingową. Wręczając upominki klientom chcesz przecież wiedzieć, że ten gest zostanie pozytywnie odebrany, a sam gadżet będzie zapamiętany przez obdarowaną osobę. W takim razie nie zastanawiaj się długo i wybierz właśnie gadżety USB.

Można je spersonalizować

Personalizacja jest bardzo ważnym elementem walki o przyciągnięcie uwagi klienta. Obdarowując osoby znajdujące się w grupie docelowej marki lub już mające z nią kontakt, warto postarać się o to, aby gadżet nie był „jednym z wielu”. Personalizacja może przebiegać na wielu płaszczyznach. W przypadku gadżetów USB świetnie sprawdza się chociażby wygrawerowanie dedykacji czy imienia i nazwiska obdarowanego klienta.

Posłużą przez długi czas

Gadżety USB są na tyle praktyczne, że chcemy z nich korzystać na co dzień. W końcu trudno byłoby dziś sobie wyobrazić życie bez nośników USB czy nawet powerbanków, które ratują nas w prozaicznych sytuacjach i pozwalają zachować kontakt ze światem. Inwestując w takie gadżety możesz więc z dużą dozą pewności zakładać, że obdarowany klient będzie korzystać z upominku nie tylko w okresie świątecznym, ale także minimum przez cały następny rok.

Są niedrogie

W dobie kryzysu gospodarczego warto szukać oszczędności, ale też należy robić to mądrze. Możesz zrezygnować z bardzo drogich, ekskluzywnych upominków dla klientów zastępując je znacznie tańszymi, a wcale nie mniej efektownymi. Gadżety USB są tutaj idealnym wyborem, bo pomimo niskiej ceny sprawiają wrażenie znacznie droższych.

Można je łatwo przekazać kurierem

W pandemicznych czasach jest to niezaprzeczalna zaleta gadżetów USB, które z uwagi na niewielkie rozmiary spokojnie mogą być przekazywane klientom zdalnie, na przykład wysłane za pośrednictwem kuriera. W ten sposób nie tylko pokażesz, że pamiętasz o klientach, ale też, że dbasz o ich bezpieczeństwo.

 

 

 

 

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.