Dlaczego warto inwestować w pendrive’y reklamowe, gdy nie masz pomysłu na inne gadżety?

 

Wiele firm pod koniec roku kalendarzowego szuka kosztów uzyskania przychodu i decyduje się na hurtowe zamówienie gadżetów reklamowych, nawet jeśli aktualnie nie prowadzą żadnej kampanii marketingu bezpośredniego. Jest to całkiem ciekawy pomysł, ponieważ gadżety można wykorzystać w każdej chwili i nawet spontanicznie zorganizować jakąś akcję promocyjną, jeśli tylko dysponujemy ich odpowiednim zapasem. Pytanie tylko, w jakie gadżety zainwestować, jeśli nie za bardzo mamy pomysł na ich wygląda i funkcjonalność? Niezawodnym rozwiązaniem będą pendrive’y reklamowe, a dlaczego, tego dowiesz się już z naszego poradnika. Warto przeczytać!

Klienci je uwielbiają

To w zasadzie wystarczający argument, aby logicznie uzasadnić pomysł zgromadzenia pokaźnego zapasu pendrive’ów reklamowych z myślą o przyszłej kampanii marketingowej. Nie zapominajmy również o tym, że pendrive’y można rozdawać „przy okazji”, podczas zwykłych spotkań z klientami czy też dołączając je do wysyłanych ofert.

Niewiele jest upominków reklamowych, a już szczególnie w tak atrakcyjnej cenie, które cieszyłyby się niezmiennie dużym powodzeniem wśród konsumentów. Nośniki USB łączą w sobie efektowny wygląd z rewelacyjną funkcjonalnością i pod tym względem dystansują chociażby długopisy reklamowe, czyli produkty ze zbliżonej półki cenowej.

Jeśli zatem chcesz mieć na podorędziu gadżety, które na 100% będą chętnie przyjmowane przez klientów i tym samym zaczną zwiększać świadomość Twojej marki, pendrive’y reklamowe zawsze są strzałem w dziesiątkę.

Pendrive reklamowy to bardzo uniwersalny gadżet

Mamy tutaj na myśli to, że pendrive pasuje do praktycznie każdej marki, niezależnie od tego, do jakiej grupy docelowej adresuje ona swoją ofertę. Z nośników USB korzystają wszyscy: dzieci, dorośli, seniorzy, osoby świetnie i gorzej sytuowane, pracownicy etatowi, przedsiębiorcy, firmy i klienci indywidualni.

Wniosek? Inwestując w pendrive’y reklamowe masz gwarancję, że będą one dobrze odbierane przez wszystkie grupy konsumenckie, bo w rozwiniętych gospodarczo krajach masowo korzysta się z takich nośników i w sytuacjach czysto prywatnych, i biznesowych.

Niski koszt

Nie możemy oczywiście pominąć tego argumentu. Jeśli z jednej strony potrzebujesz kosztów uzyskania przychodu, a z drugiej nie możesz sobie pozwolić na zamrożenie dużej gotówki, to nośniki USB są naturalnym wyborem. Koszt jednostkowy pendrive’ów jest na tyle niski, że spokojnie udźwigniesz taką inwestycję, przy okazji zyskując gadżety, które w oczach klientów są bardzo wartościowe. Z tego też powodu zawsze rekomendujemy pendrive’y przedsiębiorcom dysponującym mocno ograniczonym budżetem i chcącym przeznaczyć go na mądrą inwestycję w promocję marki.

Są łatwe w magazynowaniu

Argument prozaiczny, ale wcale nie mało istotny. Jeśli masz niewielką powierzchnię magazynową, to zgromadzenie sporej liczby nośników USB nie powinno wiązać się z chaosem logistycznym. Pendrive’y reklamowe są na tyle małe i foremne, że spokojnie można je wręcz przechowywać w pomieszczeniach biurowych, nie martwiąc się o ich zagracenie.

 

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.