Dlaczego pendrive reklamowy to idealny gadżet biurowy? Sprawdź te argumenty

Gadżety reklamowe, które mają zastosowanie w biurze, to od lat podstawowe narzędzia promocji marki. Firmy nieprzypadkowo inwestują właśnie w takie upominki. W końcu celem jest nie tylko chwilowe zrobienie dobrego wrażania na obdarowanym kliencie, ale także zachęcenie go, by korzystał z prezentu na co dzień. Dzięki temu ma stały kontakt z marką, a to oczywiście zwiększa szansę na to, że pewnego dnia skorzysta z jej oferty. Spośród wielu gadżetów biurowych na szczególną uwagę zasługuje pendrive reklamowy. Ale właściwie dlaczego? Zebraliśmy dla Ciebie najważniejsze argumenty.

Są bardzo poręczne

Pendrive USB, pomimo niewielkich wymiarów, może pomieścić mnóstwo danych, które albo musimy mieć zawsze przy sobie, albo chcemy je udostępnić komuś innemu bez pośrednictwa Internetu (chociażby ze względów bezpieczeństwa).

Bez wątpienia można uznać, że nośniki USB to jedne z najpraktyczniejszych urządzeń, jakie opracowano w ostatnich kilkudziesięciu latach. Pozwalają przechowywać dane, przenosić je pomiędzy komputerami i innym sprzętem elektronicznym, przydają się do robienia tzw. backupu, co w dobie powszechnej cyberprzestępczości jest bardzo wskazane. Z wszystkich tych funkcji korzysta większość osób pracujących w biurze, dlatego trudno jest sobie wyobrazić, aby nagle miało nam zabraknąć nośników USB.

Niewielki rozmiar pendrive’a pozwala łatwo przenosić go czy to w torebce, czy w kieszeni, czy w portfelu. Zawieszając go na smyczy reklamowej można natomiast mieć pewność, że nigdy się nie zgubi. Pod tym względem pendrive’y wypadają o wiele lepiej niż chociażby dyski przenośne (oczywiście pomijając kwestię pojemności).

Ułatwiają pracę

Każdy, kto pracuje w dużym biurze, doskonale wie, jak często trzeba przenosić dane pomiędzy różnymi urządzeniami. Owszem, można do tego wykorzystać np. wirtualną chmurę, ale z różnych powodów wiele osób obawia się tej technologii, bardziej ufając „twardym” nośnikom.

Sytuacje, w których pendrive jest używany niemal tam samo często, jak przybory piśmiennicze, nie należą wcale do rzadkości. To ważny argument dla firm, którym zależy na tym, aby obdarowani klienci jak najczęściej korzystali z gadżetu, bo wówczas łatwiej zapamiętają identyfikację marki.

Idealne do pracy zdalnej

Model pracy zdalnej powoli staje się standardem, ponieważ pracodawcy zauważyli, że wcale nie muszą mieć pracowników zawsze przy sobie, aby móc kontrolować ich postępy. Coraz więcej firm umożliwia pracownikom wykonywanie swoich obowiązków poza biurem, co doskonale sprawdza się w przypadku zespołów rozproszonych (czyli pracujących nad jednym projektem, ale z różnych miejsc).

Efekty pracy zawsze warto dla bezpieczeństwa zapisywać również na nośniku USB, nie ufając do końca narzędziom sieciowym. Pendrive daje taką możliwość, pozwala np. przenieść ważny projekt z domu do biura lub odwrotnie. Dlatego większość z nas ma wręcz nawyk ciągłego noszenia przy sobie przynajmniej jednego pendrive’a. Świetnie byłoby, gdyby tym wybranym przez klienta był nośnik USB promujący właśnie Twoją markę, prawda?

 

 

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.