5 pomysłów na to, jak wyróżnić swój pendrive reklamowy na tle gadżetów konkurencji

Pendrive nie jest szczególnie wyszukanym gadżetem reklamowym. Można wręcz napisać, że trochę nam już spowszedniał. Wraz ze spadkiem cen tych produktów, na zorganizowanie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nośników USB może sobie pozwolić coraz więcej firm. To oznacza jedno: coraz trudniej jest zrobić na klientach świetne wrażenie wręczając im firmowe pendrive’y reklamowe. Znamy 5 sposobów, dzięki którym osiągniesz ten efekt i wyróżnisz swoje gadżety na tle tych rozdawanych przez konkurencję.

Smyczka

Prosty i bardzo skuteczny sposób na to, aby Twój pendrive reklamowy nie pozostał niezauważony. Zwykła smyczka sprawia, że sam pendrive nie tylko wydaje się być bardziej efektowny, ale też tak łatwo się nie zgubi. Ma to ogromne znaczenie w sytuacji, gdy rozdajesz gadżety na przykład podczas targów czy innej masowej imprezy, a klienci niedbale wrzucają otrzymane upominki do torebek, plecaków, kieszeni etc.

Efektowne opakowanie

Pendrive reklamowy wcale nie musi być wręczany klientom w postaci „nagiej”. Coraz więcej firm decyduje się na zastosowanie opakowania. Osiągamy tutaj dwa efekty:

  1. Sam pendrive od razu się wyróżnia i budzi większą ciekawość po stronie klienta.
  2. Upominek wydaje się być bardziej wartościowy.

Za opakowanie może tutaj „robić” praktycznie cokolwiek, od kartonika, przez torbę reklamową, aż po wyściełane pudełeczko z logo promowanej marki.

Kreatywny design obudowy

Nic tak nie wyróżnia pendrive’ów reklamowych jak właśnie efektowna, kreatywna obudowa. Warto korzystać z tego, że współczesna technologia pozwala nam stworzyć praktycznie dowolny projekt i to niezależnie od tego, z jakiego materiału ma być wykonana obudowa.

Fajnym pomysłem na pewno będzie wręczanie klientom nośników USB, które wyglądem nawiązują do głównej działalności firmy. Przykładowo: diler samochodów może rozdawać pendrive’y w kształcie auta.

Świetna jakość wykonania

Jeśli chcesz, aby Twój pendrive reklamowy nie tylko wyróżniał się na tle upominków konkurencji, ale też był chętnie używany przez klientów, to postaw na wysoką jakość wykonania. Szczególnie można tutaj polecić wybór odpowiedniego materiału, z jakiego zostanie stworzona obudowa.

Szklany pendrive, nośnik USB ze stali szczotkowanej czy nawet ozdobiony kryształkami – to wcale nie musi być przesada, o ile oczywiście kierujesz kampanię marketingową do skrupulatnie wybranej grupy docelowej.

Może wariant eko?

Ekologiczne gadżety reklamowe są hitem od kilku lat i nic nie wskazuje na to, aby ta moda miała przeminąć. Dlatego rozważ wręczanie klientom nośników USB podkreślających przywiązanie Twojej marki do kwestii dbania o środowisko naturalne. Przykładem może być pendrive w obudowie z kartonu z recyklingu. Taki gadżet na pewno od razu rzuci się klientom w oczy i zrobi na nich bardzo dobre wrażenie.

 

 

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.